Connect with us

MAGAZİN

Cem Yılmaz: Baby Tv izlemekten anam ağladı!

Published

on

Cem Yılmaz'dan çapkınlık esprileri: “İki senedir evde oturup Baby TV izlemekten anam ağladı. Gezmeye gittiğim arkadaşlara, 'Ben buraya manitacılık yapmaya geldim. Benim amacım bu!' diyorum”

Son dönemin hızlı çapkını Cem Yılmaz, bu durumu şovuna konu etti. 26. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali'nin kapanış gecesinde sahneye çıkan ünlü komedyen, esprileriyle sevenlerini gülme krizine soktu. Yılmaz söze, “İki senedir evde oturup Baby TV izlemekten anam ağladı” diye başladı.

Yılmaz, arkadaşlarıyla çıktığı gece turunda yaşadıklarını da şöyle anlattı:

“Yanımdakilere 'Manitacılık yapmaya geldim, burada beni düşünmeyin. Benim amacım bu!' dedim.”

Yılmaz, ardından şovu izleyen kadınlara takıldı:

“Bu arada açık konuşayım, burada benim dengim, yalnız biri var mı?”

Click to comment

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir