Connect with us

EKONOMİ

Memura enflasyon dopingi

Published

on

Memur maaş katsayıları yüzde 0.27'lik enflasyon farkı ve brüt 175 liralık ocak ayı zammına göre yeniden belirlendi.

Yeni düzenleme sonrasında en düşük memur maaşı bin 887'den 2 bin 25 liraya yükseldi.

9'uncu derecenin 1'inci kademesindeki öğretmen maaşı 2 bin 345, 8'inci derecenin 1'inci kademesindeki polis memuru maaşı da 2 bin 929 lira oldu.

KİT'lerdeki sözleşmeli ücret tavanı 4 bin 214 liraya, müsteşar maaşı da 7 bin 838 liraya çıktı.

Aile ve çocuk yardımı almak kaydıyla müsteşar maaşı 7 bin 694'ten 7 bin 838 liraya, genel müdür maaşı ise 6 bin 736'dan 6 bin 877 liraya çıktı.

Öğretmenlerin maaşlarında da 75 lira daha artış sağlandı. Buna göre, 9'uncu derecenin 1'inci kademesinden maaş alan bir öğretmenin mevcut 2 bin 137 lira olan maaşı 2 bin 345 liraya yükseldi. Öğretmenler, bu yılın temmuz ayında 75 liralık bir zam daha alacak.

Zamlı maaşlar 15 Ocak'ta alınacak.

Click to comment

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir